E-mailový zpravodaj

Chcete být informováni o novinkách a akčních nabídkách?

Dodací a platební podmínky

1) BALNÉ A POŠTOVNÉ

  Na dobírku/Hotově/Převodem na účet Nad 3500 Kč
Osobní odběr Praha 0 Kč 0 Kč
Osobní odběr Dolní Břežany 0 Kč 0 Kč
PPL 113 Kč 0 Kč
Česká pošta 113 Kč 0 Kč
Slovenská pošta 5,375 EUR 5,375 EUR
Ulozenka.cz 67,7 Kč 0 Kč

 

 

2) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 1-4 dnů u zboží, které je skladem. V případě, že je zboží ve skladu výrobce, je dodací lhůta 2-14 dnů. Pokud je zboží v ČR nedostupné, budeme vás kontaktovat.

3) OSOBNÍ ODBĚR

Zboží je možné bezplatně odebrat na adrese:

Zarovky.cz
Sekaninova 64, Praha 2, PSČ 128 00
+420 608 245 438
Po - Pá: 9:30 - 13:00, 13:45 - 17:30
Mapa Praha

Zarovky.cz
U náměstí 708, Dolní Břežany, PSČ 252 41
+420 727 800 069
Po - Pá: 9:00 - 17:00, Čt: 9:00 - 19:00, So: 9:00 - 12:00 (odběr zboží po předchozí domluvě)
Mapa Dolní Břežany


Zboží je možné odebrat na adresách Ulozenka.cz Premium


4) PPL SPEDICE

Při volbě PPL spedice je zboží doručeno druhý den po odeslání na udanou adresu. Spediční služba vás ráno kontaktuje a domluví si s vámi termín dodání zásilky. V případě, že zboží nemůžete ten den převzít, je možné domluvit si pozdější doručení. Zásilka je pak uložena na depu. Prosíme tedy o korektní udání telefonického kontaktu, aby bylo možné vás kontaktovat. Zásilku je možné online sledovat na stránkách PPL.
 
Všechny zásilky jsou posílány jako křehké. V případě, že je balík zjevně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol - Jak reklamovat zásilku s PPL.

5) Česká pošta

Při volbě České pošty je zboží doručeno druhý den po odeslání na udanou adresu. Česká pošta vás bude kontaktovat emailem a sms a sdělí vámi termín dodání zásilky. V případě, že zboží nemůžete ten den převzít, je možné vyzvednout si zásilku na vaší poště. Prosíme tedy o korektní udání telefonického kontaktu, aby bylo možné vás kontaktovat. Zásilku je možné online sledovat na stránkách České pošty.
 

Všechny zásilky jsou posílány jako křehké. V případě, že je balík zjevně poškozen, je možné s poštou zahájit reklamační řízení do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky - Jak reklamovat zásilku na České poště.